Den vilda jakten på klänningen

Jag har nu under i för sig inte så lång tid jäktat runt efter att hitta en outfit till begravningen som är väldigt snart och ett bröllop som är i juli har jag för mig. Och jag vet hur jag är. Alltid ute i sista stund och hittar inget. Så den här gången har ja haft lite framförhållning.
Jag var på jakt efter en klänning till bröllopet. Gärna något lite sommringt och trevligt. Nå klassiskt.
De första ja hittade var en jätte söt klänning på indiska i något kanske 60tal. Men den funkade inte alls med min hy. Ja tänkte visa en bild på hur det såg ut. Men idag vill inte bloggen lägga upp vissa bilder av någon anledning och då är de bara att gilla läget helt enkelt.
Sen hittade ja iaf en lite mer 50tal. Men de va inget för bröllop så efter mycket om och med så gled jag in på Monki och hittade den här söta saken. (Ursäktar suddig bild.)





Flugan hade ja tänkt ha till begravningen och den köpte jag på Beond Retro

Så skönt att ha den biten avklarad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0