Börja baka!

Jag skulle med glatta nöje börja baka om jag hade ett sånt här förkläde!




http://shop.sivletto.com/#lang=sv



Vaknade upp något som hela den här helgen då jag inte visste hur ja skulle ta mig till jobbet för att det kräver så extremt med energi att bara ta mig ut genom dörren och möta det stressiga folket på andra sidan av den.
Men ja försökte se till dom små sakerna. Jag stod och sminkade mig framför spegeln i badrummet och la ytligt nog märket till hur fin ja var i håret idag. Bara en sån sak kan ju lättare få en att ta sig ut.
Ja hade inga pengar på telefonen för att sjukanmäla mig, vilket gjorde mig tvungen att ta mig in till jobbet.
Det är löning idag.
Det är varmt och jag har för stökigt hemma för att stå ut med att titta på det en hel dag om ja skulle vara hemma från jobbet.
Jag låg igår och bara stirrade i väggen i flera timmar på kvällen när ja skulle sova och bara tänkte på deppigheter.
När ja kom till jobbet idag så kände ja mig inte alls på topp, men ja måste medge att mina söta kollegor verkligen muntrar upp mig och ja antar att de är sånt ja måste minnas på mornarna när det är tungt att ta sig iväg.

Kommentarer
Postat av: Tuss :)

Ja, för du vet att jag blir fylld av glädje när du kommer till jobbet min söta charmtrullsa :)

2009-05-28 @ 21:24:03
Postat av: Jeanette

Söt du är!



Hoppas verkligen att vi får bubbla tillsammans imorn på PopDakar.

Annars får ja Bubbla för dig med

2009-05-29 @ 09:38:48
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0