"Feelings, nothing but feelings"

Rubriken är ett citat från Music and Lyrics. Klockren film om ni inte har sett den. Huge Grant snyggade till sig efter många års hemsk fluff frilla och blev rolig påriktigt.

Så här känner jag mig just nu:


Jag känner även för att skicka flaskpost till sötnosen som är borta och kommer tillbaka lagom tills jag åker till Värmland över en dag för att hälsa på Moster som har flyttat dit. Ska bli jätte mysigt och jag hoppas på att återkomma med mysiga bilder därifrån.
Men ja är ändå helt inriktad på att skicka flaskpost iaf någon gång i sommar. Det måste ju vara sjukt spännande att hitta flaskpost!


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Ja nästa gång vi är i sthlm besöker vi definitivt det stället igen :) I regn eller solsken.

2009-07-10 @ 15:49:21
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Sofia

va fina bilder!

2009-07-21 @ 21:43:37
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0