Påskmys


Jag tänkte komplitera nu på bloggen med lite påskmys eftersom jag nu skriver så sällan.

Här kommer lite bilder från hur vår påsk såg ut i år. Eller iaf min.
Jag är vuxen nu så nej, jag får inga påskägg. Jag får köpa mitt godis själv.

(Dock blir det lite bakvänt i vad som hänt här nu, men det får vara så ändå)




Alla mina sötnosar på ett och samma ställe.
Vissa ville dock inte vara med på bild och jag ger en stor applåd till kockarna som var så duktiga och flitiga i köket.
Jag blev skit mätt! Och det var super gott.

Till och med mina grannar hade påskmys på min innergård där jag bor i förmiddagssolen.



Men jag tror ändå jag får ta och separera inläggen med de som hänt.


Resterande av påskhelgen var iaf jätte mysig. På lördag eftermiddagen så gick jag till Vitabergsparken och spenderade en timme med mig själv och en bok bland alla söta popare som satt och grillade och drack bärs och umgicks.

Sen åkte jag hem. Jag hade tänkt att åka till Debban en sväng på kvällen, men de blev inte av då det var så skönt att komma hem. Så jag lagade lite mat och fortsatte att läsa istället. Det var trevligt de också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0