En bild säger mer eller nåt

Nu känner jag inte riktigt att ja får tiden att skriva mellan bilderna så ja tänkte att de får tala lite för sig själv.
Men jag kan i korthet berätta att vi hade en hel dag på stan. Jag och Big Red och senare mötte vi upp Wurpiz och käkade lite tappas och tog en öl, sen blev det poesiläsning på Brunogallerian .. men de va så deprimerande så vi gick vidare till Debaser och kollade på en spelning eller två. Jag köpte ett kassettband med det ena bandet. Förstå va retro!
De va en myspysdag i mysiga affärer, fik och uteserveringar och allt vad vi hittade på under dagens gång. Svårt att återberätta riktigt. Men kul hade vi också och pratade med typ allt och alla på vägen.
Ja tror även vi förvirrade en stackars kille i kassan på McDonalds. Det var inte meningen! Vi ville bara se skillnaden på en kall och en varm cheesburgare. Det var inte ditt fel.
Men å andra sidan, hör och häpna! Vi fick varma hamburgare!

 (Ja hade ingenting med detta att göra. Försvarslös fotograf, inget annat!)











Jag vill även flika in en kommentar och visa upp min nya hobby. Kylskåpsmagneter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0