Lägenhetssök

Det här är ännu absurdare än min lunchupplevelse idag, som som jag fann underlig nog.

I min desperata jakt efter lägenhet stötte jag på en underlig annonsering om en lägenhet i Mälarhöjden. Jag markerar vissa absurda områden ifall ni skulle missa de.
Annonseringen löd så här:

"Jag är en sköttsam ,lungt alkoll,djur och rökfri kvinna ,har en 3a i Mälarhöjden som vill dela med skötsam,rök,allkol och djurfri person..Området är välldigt lungt och trevligt.Rummet är delvis möblerad, tillgång till kök,badrum och tvättstuga och hyran är 4500kr.El,tv och internetavgitf ingår i hyran (du ska ha din egen dator och ta hand om tekniske delan av uppkoplingen) och omgåande inflytning.Du behöver inte köpa heller tvål,tandkräm och diskmedel.
Ring eller maila om ni intresserar. "

Om ni inte tror mig så är länken nedan här:

http://www.blocket.se/vi/17847049.htm?ca=11_s

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha. Så hon behövde en data och tyckte att det kanske vore trevligt med hjälp med hyran? :D

2008-10-02 @ 13:10:24
URL: http://www.artvsfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0