Detta har hänt!

 Här är när jag upptäcker chipset. Oooh, vilket stort chips. MINE!

 Här jämför jag storleken med chipset mot ciggpaketet.

 Här jämför jag chipset med Mayas huvud. Chips huvud.


Vi lekte även Yoda ... men ja vet inte.. sen kanske.

  Ooooh.

  Mer shit utanför grovsopprummet. Piraya studerar eventuell fitness i tvättmaskin efter kebabmaraton. *Allt detta är endast the contens of my head*

 Kenny gone to the dark side.

  I morse var hissknappen till första våningen borta. Jag misstänker crazy people på ettan som har rövat bort hissknappen.
Jag är till och med övertygad då alla misstänksamma saker som pågått har befunnit sig på plan ett.
Brand, avdäckad kille i korridoren, hissknapps attackerande killen på ettan och nu hissknapps kidnappningsdrama.
Jag tror att hissknapps attackeraren bröt lös ordentligt. Det är samma hiss som gnisslar. Iiiiiiiiiii, Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Jag hör det gnisslande ljudet ända från min lägenhet till och med. It scares the crap out of me!

Kommentarer
Postat av: bruden

uppdatera bloggen !

2008-05-20 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0