Förortskonst lite gran iaf

I helgen så var jag ute och fotade en del eftersom jag haft lite tid över till det och jag kom hem med en del bilder på mig själv.. huh, what!? Ops... aja.

Men även en del förortskonst. Wicked fun. Jag ska se till att fota lite mer så att jag kan lägga upp mer bilder.

Idag blir det till att dela med mig av detta.


image56



image57



image58


Eh... ja, de va länge sen jag fick leka med kamera. Har inte så mycket kul att fota hemma... eh... etc. Ahh! Eaten by zombies!


image59

Sumbyberg. Jätte fluffit och fint att titta på när man går över torget. Det kändes extra mysigt att det var kvar även idag när ja va på väg till jobbet imorse. Bubbel/Jakozi.


          
 


Okej, nu verkar det inte gå att lägga upp mer bilder för idag. Den strejkar så ja får väl ta lite av det andra imorn. Sorry. Aj trajd.


Kommentarer
Postat av: bruden

coolt ! sumpan is the plejs to be. inte södertälyeah.

2008-05-05 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0