Offentlig våldtäckt för ögonen del2

Folk sitter på jobbet och trycker godis som om de var barn på påskafton.
Pratar med munnen full av godis. Hur mysigt är inte det? Yes I wanna know your favourite flavour of candy. NO I DO NOT!
Jag har ingen lust att titta på upplösningsprocessen medan du försöker föra en konversation med mig. Vem det än är som gör detta och vad det än gäller så är jag säker på att det kan vänta tills du tuggat färdigt och om jag någonsin gör det mot dig så vill jag att du säger till mig. Thank you very much!

Ahhhouha! *ett försök i att skaka av mig känslan av offentlig våldtäckt för ögonen.*

Kommentarer
Postat av: bruden mitt emot...

oj du... vem är det du syftar på..??

2008-03-20 @ 13:32:48
Postat av: Jeanette

Allra mest, samordnaren till din vänstra sida. What was up w/that?

2008-03-20 @ 13:34:41
Postat av: bruden mitt emot...

jasså de missade jag men skulle jag gissat så... det är mkt trams o flams och dreggel over here..

2008-03-20 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0