Yvonne

Så var det dags för den något omtalade och för många efterlängtade dagen. Jag beger mig i min Kermit gröna klänning till Söder. Jag hade för övrigt ingen aning om att skånegatan var såå lång.

  (Bilden till höger är egentligen inte från den kvällen)

Snellis 25års fest på Eriks tak. Jätte mysigt. Jätte fin utsikt.

  (Sofia drar i sig det sista och jag bränner mig på ciggen. Mellan fingrarna. AJ!)

 
Och senare Yvonne konserten på Debaser Medis.
Jag skulle verkligen vilja lägga upp en bra recenssion på det här. Men jag har verkligen inte tiden till det.
Jag får helt enkelt avrunda allt med att det var skit kul. Synd för er som inte var där, men det var smockat med folk så ni hade nog inte fått plats ändå.

Här kommer följande.

  På väg till Debaser Medis.



Fortsättning följer imorgon för jag hinner verkligen inte lägga upp fler bilder just nu.

Det kan inte hjälpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0