Fredag

Fredagen bestod av en bortglömd torsdag. Nej, nu minns jag vad jag gjorde. Öl på Babylon, öl på Snottys och sen ännu mera öl. Jag håller Em som ansvarig för den kvällen. Okej jag kan ha varit lite skyldig. Men hon är bra på att driva folk. Eller så det verkar iaf.

Jag hade tänkt att göra det här inlägget relativt kort med mesta dels bilder.

Så Fredag (Morgon I say).
 (Attack of the pie I say!) A-G lär sig själv att äta, vi slänger paj på henne och hon attackerar den med gaffel och talrik. Jag tror hon åt mer av det som var utanför talriken än de som vi la på. Men mycket duktig.


  (Punkbebis med Pappa ~Rockstar I say~ i ny present. Top och halsband.)

 Mamma till Punkbebis.

Jätte trevlig. Okej, jag kan inte säga förmiddag eftersom jag dök upp vid ett någon gång. Men jätte trevlig picknick med lite runt strosande i aspudden. Jätte fint och myspysigt.



Senare satt vi i vad som kändes som en evighet och väntade på Tunnelbanan för att sen tupplura och äta middag och för att inte glömma bli dragen i håret och petad i ögat. Det är tur att hon är så charmig.

Senare under kvällen hängde jag med "Bruden" på Hoffmaistro konserten som var i Kungsan. Jätte glad stämning. Lite småhyss i kanterna. Bandet var grymt och livat som vanligt. Senare gick vi på onödig men trevlig långpromenad på Norrmalm innan vi tog tunnelbanan till Söder för att dricka öl. Vi var faktiskt på jakt efter öl, men jag tar på mig något av det totala misslyckandet innan vi satte oss på tunnelbanan. Bara så du vet. I take the blame. :- /
Men innan den jätte långa promenaden så stod vi vid bankomaten där två killar envisades med att prata med oss och efter liten stund så ville en av pojkarna ge bort sin slips till "Bruden" (Vi måste hitta ett bättre namn till dig. Har för mig att vi kom på nåt men jag minns inte.)
Men hon blev på mycket bättre humör efter ömma fötter och lång dags shopping runda.
Och jätte söt blev hon.
(Förlåt, snygg sexig och singel ; ) )



Sen drog vi oss in på Götgatan (Tiffanys) Lite över pris anser jag. Men nice att äntligen få sitta och dricka öl.
Och me VIP kortet då givetvis.

 Och en med slipsen  Dom på "Bruden" Blev lite snyggare. Im so Dark. But pale.
Men fina foton tagen av henne iaf.
Efter detta avslutade vi kvällen med promenad till tåget och så bar det hem.


Kommentarer
Postat av: bruden

Mohahah. Jag är snygg. Men alla blir snygga i en VIP-SLIPS. Kan inte låta bli att tycka att jag är lite extra snygg när jag får ligga på din blogg. :)

2008-06-10 @ 02:01:16
Postat av: Jeanette

Gullo ;-p

2008-06-10 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0