Det blir bara bilder idag.

Det har ju hänt så himla mycket. Här är lite bilder från när vi var på landet på midsommar och över helgen.


Här är Anna-Greta som river runt lite. Jätte roligt.

 

Nere i farmor och farfars hus ligger Lucas och myser på bordet.
"Vill du ha bästa platsen, flytta på katten"
Eller om du bara vill äta. vilket som.



Sen var vi nere på ängen och fikade. Vissa dansade runt stången men tyvärr hade jag inte kameran då. Så de blir eventuella fördröjda bilder på det.

   

Sen var det sjukamp med hela ön och det gick ju ganska bra. Trea iaf.



Sen var vi hos grannen och lyssnade på schlager hits och en del Magnus Uggla. De va ju trevligt.
Sen bar det som vanligt av till berget och ljugarebänken där vi satt till iaf klockan fyra på morgonen.
Jag skulle vara mer berättande. Men det har hänt så mycket på senaste att jag inte hinner suga upp något längre. Det här får duga så länge. Jag är ledsen för mitt litterära svikande på senaste och ska försöka att bättra mig.




Sen här kommer lite övrigt. Rummet vi sov i. Tre utav oss iaf. Det är som bunkrar. ( Obs! Ocencurerat! ! )

     

Sen var det avfärd och Greta kände mest för att promenera så här sitter hon och letar efter en promenadkompis.

 

Här ger hon sig av på egen hand.

  här stoppar farmor. Inte klättra trappor innan du lärt dig hålla balansen.

Men tillslut fick hon gå med 37,5 (pappa)



Och jo vi var på en ö med skog. titta!

 Och gissa om jag blev glad när jag satte mig i bilen med Farmor för hemfärd. Längtan efter att ta ett ljupt bloss på en röd prince. Oh, cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0