Alvedon, strävt mot tungan

Jag tänkte av någon anledning visa min, jag hade tänkt säga mångsidiga, men efter hopp om att hitta en bättre synonym så tar jag ordet flerhörnig istället.
Jag tänkte i af visa min flerhörniga förmåga vad gäller olika sätt att se ut på, och ja! Det är jag på alla tre bilderna.


245561-16



245561-17



245561-15



Helgen var en kaotisk händelse efter en annan. Skulle på konsert på lekis i fredags och jag lyckades tappa bort hela min crew innan garderobskön. Kan vara för att jag och konstig kille jag hittade i kön, kutade upp tre trappor där det inte var någon som helst kö för att hänga in jackan. Jag hängde vidare med honom resten av kvällen, vilket var jätte kul till större del. På vägen hem så pratade vi med allt och alla och jag måste säga att stagediving inte är lika coolt som man skulle kunna tro. Inte när man är förvirrad i publik och får en 90kilos karl över sig iaf. Men annars var det till mesta dels roliga människor hela kvällen.
När vi skulle ner till blå linjen och började närma oss gång passage grejen som stod still så förvarnade jag (jag kallar honom Erik, då de va anledningen till att jag började prata med honom från början. Jag trodde att det var Erik.) Jag förvarnade iaf att vi kom till att vara tvugna och springa fort som fan för att kompensera för att den stod still, vilket han var med på så vi började springa som tokar och blev stoppade halvvägs av en engelsk språkig svensk asiat. Hon va rätt kul.
Så när vi äntligen tagit oss hela vägen till sumpan så hängde vi hemma hos mig och drack kaffe och han kom fram till att han inte hade någon riktigt tjejkompis som bara var en tjejkompis varpå jag sa att jag kunde vara hans tjejkompis. Så han malde på om livet vilket blev mer och mer oförståeligt i mina öron och jag lovar att jag kämpade mig för att hålla intresset vid liv, men efter ett tag så var jag tvungen att säga ifråg.
Så här lät det.

-Jag "Jag är ledsen, men jag orkar inte lyssna längre. Jag orkar inte."

-Erik (på upprörd skånska.) "Du måste lyssna, du måste! Du är ju min tjejkompis!

*Suck och fnys* (man ska inte lova saker i onyktert tillstånd.)

-Jag "Okej, vart var du?


Okej, för att lämna fredagens konstiga ämnesrader som flöt ihop med lördagen, då jag vågade mig ut i förorten än en gång för att kolla på melodifestivalen och höll på att frysa stussen av mig.
Jag kommer till masmo i förd gårdagens kläder och solbrillor. Kramar om mina söta vänner.

CrazyJr. - I bring scientist, you bring a rockstar.

Jag. - Vad syftar du på?

Så, vi kommer till Flempan och det händer så mycket underliga saker så att om jag skulle försöka mig på att förklara och berätta allt detta så skulle det framstå som om det inte var sant pga all tid det skulle ta. Så, jag hoppar ett stycket till hur underbart rolig och charmig Björn Gustavsson är. Jag kan ärligt sagt säga att jag inte har haft en sån här cerleberty crush sen N´sync var popis på mellanstadiet. Inte för att det kan jämföras. Och jag skulle kunna skriva så mycket kul om Carolas reaktioner och Andreas försök till att inte verka allt för klängig på henne, men eftersom jag bara kan skriva det här på jobbet så skulle det inte va samma sak. Jag behöver mer tid.

http://www.youtube.com/watch?v=vSPA35wpIz0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0