Vi Som Vill Men Inte Kan


I det här inlägget vill jag bekräfta att det faktiskt finns människor som är som dom påhittade i serier.
Det bygger alltid på något och att få känna tryggheten av att veta att det finns någon mer än jag som går igenom det här är skönt.



Det här är Doris Roberts från Alla älskar Ramond, där hon spelar hans mamma Marie.
Det här är min farmor. Hon är rolig på många sätt om man har den typen av humor. Annars är det bara hjärtkrossande.
Till och från kan man skratta åt det och när man ser Marie i den här serien så kan man deffinitivt skratta åt det.
Hon har två söner i serien och min farmor har tre. Pretty close.
Hon ser till och med mer eller mindre ut som henne. Dom är väldigt lika iaf.

Jag såg Alla älskar Ramond i helgen där det var ett avsnitt då Raymond vägrade gå till Kyrkan och hans far hade sagt att han skulle hamna i Helvetet om han inte gick och Raymond var arg för att han sa det iför sina barn.
(Jag hoppas ni hänger med)
Här står Ramonds far och skriker på Raymond när Marie flikar in:

Marie: You can´t yell at him, that wont work.
Frank: Well, you´ve tried guilt trippng them for 40 years, That hasn´t worked.
Marie: I need more time.

Kommentarer
Postat av: bigred

Bilden och klädstilen är kusligt lik...

2008-12-18 @ 11:39:47
Postat av: Jeanette

I know. Jag tyckte den var perfekt.

2008-12-18 @ 11:51:08
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0