Citera mera Del4

Morgonens citat.

Jag glider in på McDonalds för att köpa min morgon kaffe som jag känner att jag gör mig förtjänt av de mornar jag kommer från terapeuten. Jag tar även Kulturdelen som har ställts för sig vilket kändes som en lättnad då jag inte alltid hinner läsa hela tidningen. Min tur.

"Oh, En svart kaffe tack!"
"Vill du ha mjök i?"
"....."
"....."
"Nej tack!"

Hon kom på sig en stund efter hon sagt det. Oboy, was her face red!

Jag glider in på jobbet och får en dubbel frukost och det står godis på skrivbordet. "sockersött"
Godiset består av blå smilegubbar, lakrisgrodor och sockerbitar.
B frågar: "Är det nån som har smakat dom blå?"
Jag svarar: "Ja"
B: "Vad smakade dom?"
Jag: " Jag vet inte, fråga Sarah"
B: "Meh!"

Vad? Det var inte jag som åt den blå, men jag såg att Sarah gjorde innan, och hon frågade bara om det var nån som hade smakat dom blå. I done nothing wrong. I have no shame.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej! Allt bra? Hoppas du får en bra dag idag!

Kram!

2008-04-15 @ 10:55:52
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: bruden mitt emot...

dom var goda om man gillar att tugga på mokkasiner

2008-04-15 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0