18:07 igår


När blev allt så extremt tråkigt?

Det känns bara som att saker och ting har trillat ner i ett hål av meningslöshet.

Värdelöst.

Känner mig som fem år ungefär och tankemönstret som cirkulerar är förmodligen ingen annan som kan påverka än just mig. Och det pågår något i den här stilen:

Ingen som tycker om mig. Vad är det för fel på mig? Varför kan inte jag ha något intressant att prata om? Varför kan jag inte hålla käften? Varför kan jag inte komma i tid till någonting? Varför klarar jag inte av att vara ensam? Varför klarar jag inte av att umgås med människor? Varför är alla så korkade? Varför är jag så pucko? Varför måste jag göra allt själv? Varför måste man alltid göra allt tillsammans? Varför måste man gå till jobbet? Ja måste gå till jobbet!

Röksugen, måste röka, får inte röka. Oh, cigg! Sockersugen.. hm.. kanske vill ha lite godis, en kaka. Kaka, kaaaka, Kaffe.

Oh, fika. Dags att gå hem.



Jag antar att vi alla har en hel del underliga tankar som strömmar kring oss.




245561-45

Kommentarer
Postat av: bruden

När blev allt så extremt tråkigt?

Det känns bara som att jag har trillat ner i ett hål av meningslöshet.

Hopplöst.

Känner mig som, typ bah och hmm ungefär och tankemönstret som cirkulerar är förmodligen ingen annan som kan påverka än just jag. Och det pågår något i den här stilen:

Ingen som tycker om mig. Vad är det för fel på mig? Varför kan inte jag ha något intressant att prata om? Varför kan jag inte hålla käften? Varför kan jag inte ta mig för med någonting? Varför klarar jag inte av att vara ensam? Varför klarar jag inte av att umgås med människor? Varför är alla så dumma? Varför är jag så blåst? Varför måste jag göra allt själv? Varför måste man alltid göra allt tillsammans? Varför måste man jobba? Jag måste gå till jobbet!

Kärlekskrank, måste kramas, får inte kramas. Oh, pffft! Sockersugen.. hm.. kanske vill ha lite godis, en kaka. Kaka, kaaaka, Saft !!

Oh, sova. Dags att åka hem.

2008-04-17 @ 11:22:32
Postat av: Cream

godis är bra. om allt känns jobbigt så kan man alltid gömma sig i skrynklet som finns i huvudet. det är en plats dit ingen annan når och som man måste vårda ömt. du kan landa där ett tag - glöm reflektioner - och bara pausa.

2008-04-18 @ 13:08:56
Postat av: Malin

svar: tack:) det var värkligen kul att höra! snyggt photo.

2008-04-21 @ 17:37:03
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0