Inte hunnit...

Hej,
Här kommer lite bilder som uppdatering på saker ja bara inte hunnit med att posta. Lite ihop plock från olika saker och tillfällen, då ja tänkt lägga upp, men det liksom inte blivit av. Så här är lite bilder på smått och gott.


 
En sån här mysig tallrik kan man få ibland när man kommer hem till kusinen på besök.

 
Så här kan en middag med bokklubben se ut. Allt var jätte gott!

 Ja ber om ursäkt till BigRed som just när ja tog den här bilden pratade om hur hon ogillar att vara med på bild. Men du får offra dig helt enkelt. Förminskade iaf bilden massor! ; )

Och att bero på detta. Titta vad ja hittade hemma i "arkivet". Haha! Btw, du är jätte söt!



Ja så har det kunnat se ut.
Sen hittade ja lite bilder på mig. Och mitt senaste hårprojekt som de kanske är på tiden att visa lite hur det har gått för er som inte sett eller ändå.


Först blev det så här, sen hade jag i en avfärgning och då blev det ..


sådär.

Sen hade ja i en toning och då blev det såhär!



Det är alltid kul att leka lite med bilder. Men sen gjorde ja en till blondering och då blev de så här igen.



Sen va ja ute och dom bra bilderna ligger på rockspot.se där vi hamnade med på mingelbilder. Grym fotograf om ja får säga mitt.
Men bilderna ja själv tog... och Ellie, jag vet att du var kalas när du sa att ja fick lägga upp de här bilderna, så ja tog bort några och valt ut bara enstaka.

Du får även hojta till om nåt ska bort.



Och här avrundar jag.

Får fylla på med mer i nästa inlägg som även de förmodligen blir lite av ett slaskinlägg med bilder som ja inte hunnit få upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0