Kolingsborgs sista TN- we were there

Okej, mycket har väl hänt på senaste som ja inte har skrivit om då ja har behövt hålla fokus på saker.
Så istället så tänkte jag nu lägga upp lite bilder från helgens sista visit på Kolingsborgs Tech Noir.

Vi började med att mötas upp hos Pinky (i brist på bättre smeknamn just nu)

 The Scientist (säkert felstavat pga trötthet bla) är lite foto skygg, men ja lyckades få med honom på några enstaka bilder under kvällens gång.

     Då var vi nästan klara att gå.

Och det måste ändå nämnas att vi hade tur då det var på snudd att vi inte hade kommit in om vi hade varit lite senare. Men in kom vi som tur var. Och ett band hann vi även få se vilket var allt som behövdes för att kvällen skulle kännas fulländad.

   ( inte min öl på bilden.. smakade bara liiite)

 

Den här bilen blev bara sååå cool. Du får ta att ja lägger upp den helt enkelt.





 KITE som var grymt bra.

 Sen var det plötsligt dags att gå hem...

Väl hemma

 trött som jag var efter en väldigt lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: Elli

Fina bilder förutom att jag ser ut som ett fyllo på de flesta :S



Åh snälla, den sista bilden på mig och mange hör hemma i papperskorgen, haha. bort bort!



2009-03-06 @ 12:09:23
Postat av: Jeanette

mmm... okej.. ja fixar de. ;)

2009-03-06 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0