Världsmiljödagen - okej...


Jag inleder med mitt spelschema som ja gjorde för att ha lite koll under kvällen på PopDakar.
Ironiskt nog så brukar jag ändå missa banden eller tappa lusten efter ca fem minuter ändå. Men hella prepp grejen är ändå rätt kul.

Lite dåliga bilder men på ett ungefär så såg mitt spel schema ut så här.

 


Här är några bilder ja fixade till lite från PopDakar. 

 

The Scientist provade min hatt, men ja tror den var lite liten



SnElli på tåget hem.

 

Träffade på Karin på PopDakar ute på gräset bland allt folk. De är så mysigt att träffa på massa kompisar som man inte sätt på länge!



Så himla söt bild!
Vi fick för oss att finger fightas på tåget.



Men mest var det SnElli och The Scientist.



Det här var nog den som va coolast tycker jag. Hoppas den inte ser för mörk ut. De va rätt mörkt ute när ja tog den.
Men ja tycker den är så spökig. Och ser rätt romantisk ut på ett lite Gothiskt sätt.



Avslutningsvis så hittade ja ett jätte gulligt diadem med en röd rosett på som ja har på mig till min nya klänning som inte syns så mycket på bilden tyvärr. Men de är svårt att ta kort på sig själv ibland.

Jag ville bara visa den i af.


Kommentarer
Postat av: Elli

Ååå vilka rara å söta bilder! spelschemat gick ju verkligen hem. Å Magnus ser ju ut att passa jättebra i hatt, tror du man kan tvinga på honom en större modell?? Ah, nu ser jag.. det är ju Mange som tittar fram där bakom mig på gothbilden! Som ett litet helgon, haha.

2009-06-08 @ 11:58:48
Postat av: Jeanette

Jag tror absolut! Att mange skulle kunna ha en större modell och att han skulle ha den på sig i så fall. Han är nog lite hattfanatiker.



Den där passade tyvärr inte så jätte bra eftersom ja köpte den på Barnavdelningen på H&M.



Tack Tack, va söt du är :)

2009-06-15 @ 15:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0