Söta Underligheter

Man träffar på så mycket underligheter här och var hela tiden. Det är lite gulligt liksom.
Jag och fröken Ström brukar luncha tillsammans och då ser vi lite söta saker på vägen ibland. Som den här som hon tog t ex.



Sen förra veckan så var vi på Cafe soda, vilket var jätte mysigt. Man promenerar genom kyrkogården. Genom en jätte fin Allé som är helt drömlik på hösten. Jag älskar hösten. Men nu var det iaf lite sommrigt!



Dom har även ett litet utklipp från Rocky på disken fast tejpad vilket är jätte gulligt. De är ett utdrag från när Rocky faktiskt var på just Soda! (Får ursäkta, det är taget med mobilkamera)



Dom hade även att man kunde kryssa för vem som var bäst, en duell mellan Lars Winnerbäck och Håkan Hellström. Givetvis kryssade vi för Winnerbäck och INTE Håkan. Ja är ett pop fan, men inge förtjust i Håkan. Sorry! Inget ont mot dom som gillar honom.
Men de här va iaf hur gulligt som helst. Ja önskar alla fik hade så söta saker för sig.



Sen var det dags att äta. Inga matbilder. Men de är super mysigt och dom har frukost hela dagen och mitt favorit te, vilket jag tycker är super coolt. Personalen är trevlig och det känns väldigt retro vilket jag tycker är schysst!




Sen var det ett gulligt litet busfrö som lekte peekaboo när vi skulle gå därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0