Lite random bilder

 
Taket inne på Snotty´s toalett.
 
Fika med mamsen i Solna
 
Promenera på Götgatan.      Här är Indigo.      Jätte mysigt men trångt.


GitarrMannen. Han brukar sitta på Medborgarplatsen, men jag har även sett honom på lite andra ställen. T-Centralens Blå linje bla. Jag tycker det är jätte mysigt att han mussiserar i sin omgivning och inte tvingar på folk att lyssna på honom på tåget. Tydligen har han väldigt Bohem livskvalite också vilket jag beundrar. Tänk om fler kunde leva så.
(Alkoholfri.)

En smultrondrin. Supergod. Jag var på Satan Takes A Holiday när dom spelade på Lilla Hotellbaren.

 
Bästa fikatipset! Lite prisy, men gud så gott!

Blå Lotus Kokosruta. Helt underbart gott.
 
En kokosruta och en kopp Lapsang. Mums!
 
Åt Tapas på La cucaracha.
Galet gott!
Väldigt mörkt och jag och min kamera är inte så bra vänner.
Vi tog vitlöksbrödet som var helt okej, potatisen var otroligt god.
Champinjonerna. Ya know me,
Muslor. Det var första gången jag åt muslor. Jag får cravings av att bara tänka på det.
Vi tog säkert något mer, men just nu minns jag inte. Allt vi tog var i af jätte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0