Generation Kill

Vi hade ju bokklubbsmöte för ett tag sedan hos min kusin Åsa som gjorde otroligt god mat.
Tyvärr va jag ju lite dum av mig och hade inte så bra koll på tiden, så ja blev lite sen och hade ca 40 sidor kvar i boken.
Men Pija var inte med den här gången, vilket var lite trisst. Hade varit intressant att höra hennes åsikter och så.
Och Kamile hade inte kommit så långt. De va bara Big Red och Wurpiz som läst klart boken. Väldigt dåligt av oss. Men de här var varför jag ville ha en max gräns på antal sidor. Iaf på ett ungefär.

Men trevligt hade vi ändå, även om vi inte hittade jätte mycket samtalsämnen kring boken.


Här var den bok som vi pratade kring. Jag skulle väl kunna ge den en två och en halv iaf för humorn.
Den var lite, om väldigt grabbig, rolig vid flera tillfällen. Men de är lite beroende på hur man läser den skulle jag kunna tro.



Så när ja kom fick ja en trevlig liten Mojito. Jätte god!
och en förrätt som ja glömde att fota tyvärr. Men fler bilder finns på artvsfashion.blogg.se



Sen var det huvudrätten. Underbart gott för den som inte är vegitarian.



Lisa ställde upp och posa lite. Ljuset var lite underligt så ja gjorde den här bilden lite mysigt gammaldags.


Lite suddig. Men här har vi iaf stjärnkocken. Ja tycker iaf att det är en jätte söt bild.


Vi passade på att försöka ta en del bilder eftersom vi varit lite dåliga på det tidigare.


Här var den jätte goda efterrätten! Ja vet att vissa åt lite för snabbt. Visar sig att det lönar att vara långsam ibland. Ha!


Nästa bokklubbsmöte blir hemma hos mig. Super mys!

Kommentarer
Postat av: Mia

hej du om du orkar hoppa in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och ge oss din röst... skulle vara så snällt tar max 4 sekunder och du behöver bara klicka på snäckan bredvid bilden... kommentera så att jag kan skiva en kommentar i din blogg sen

peace



p.s så häligt med bokklubb ingen av mina vänner skulle gå med på det :(

2009-06-24 @ 11:06:32
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Jeanette

Hej!



Nu har ja röstat :)



Jo, det är riktigt mysigt faktiskt med bokklubb och utvecklande.

Man får lite olika infallsvinkar och så vilket är väldigt trevligt.



Känner du ingen som gillar att läsa?



2009-06-24 @ 14:05:01
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0