The Proposal

Var på bio med kusinerna och såg The Proposal.



Vi var på Heron City som har de bättre biostolarna om man väljer att gå på bio, tyvärr så är det långt och knepigt för mig att ta mig hem från på kvällen.
Men nu när ja ändå var där så är det obligatoriskt att till en film äta Baconchips och köpa en Slushie i valfri rolig färg!



Och något man absolut måste göra innan filmen...






Filmen var trevlig, lite små rolig och tårdrypande.
Jag ska inte spoila slutet, men ja hade hoppats lite på annorlunda än så de blev.
Filmen fick mig verkligen att vilja flytta till Alaska. Sjukt mysig miljö!
Av mig får den en  * * *
Okej, men inte Sandra Bullocks bästa romantiska komedi om man säger så.


Nu ser det ut som de bara var jag och Big Red som var och såg den här filmen. Wurpiz var med också.

Kommentarer
Postat av: BigRed

Intressant filmaffisch du hitta :) Rysk?

2009-07-07 @ 23:35:30
Postat av: Jeanette

I don´t know. Men den va cool!

2009-07-08 @ 08:56:49
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0