TGI Friday´s

Förra veckan hade vi After Work på TGI Friday´s i Kungsträdgården.
Väldigt mysigt. Vi åt god mat och drack drinkar. Ja fuskade lite, ja som inte får dricka egentligen. Men det var jätte trevligt.



Det såg lite godare ut IRL



Min slushie som inte såg lite cool ut som på bilden i menyn.



Sen förflyttade vi oss till uteserveringen där ja beställde in den här godingen. Ja rekommenderar att ta mindre is.
Tjejerna ja va med från jobbet insisterade på att de inte ville vara med på bild, så ja får tyvärr respektera det.
Men en kollegas kompis tittade förbi sen.


Här fick hon låna min hatt.



Och vi vek små söta saker av kvitton.
Jag gjorde näckrosorna och Sara gjorde den jätte coola lådan, som jag färglade sen!




Så fina och goda drinkar om något dyra kanske. Men det beror väl på vad man är van vid antar jag.



Sen hade vi några bordsdamer som gjorde så här när det började droppa lite. Fyndigt och mysigt!



Soffi var där!



Palmer hade vi



Kristin kom förbi sen. Super trevligt att sitta och prata gammla minnen och framtida planer. Snart flyttar hon tillbaka till stockholm. Det ska bli så kul och hon har redan fixat sig ett jobb! Bra kämpat!

Sen följde jag med henne till tåget och missade mitt eget. Kom på att ja glömt en påse på stället och fick gå heeeela vägen tillbaka och hämta den. Som tur var var den kvar iaf. Efter det åkte jag direkt till sötnosen som blev en bra avrundning på kvällen.



Dagen efter blev jätte fin och vi åt god mat, biggaråer och mörk ballerina och drack kaffe på balkongen.

Tyvärr så dog min kamera. Så inga bilder från det. Men otroligt mysigt hade vi iaf. Han spelade Gitarr och sjöng medan ja satt och löste Sudoko.



På söndagen åt vi Tonfisk i tomatsås med pasta och harre covertz och avokado och drack hallon granatäpple saft? har jag för mig att det var.



Ungefär så här såg det ut. Jätte gott!



Sen åkte jag hem..


Kommentarer
Postat av: BigRed

Mys :) Va konstigt att bilderna från TGIs blev så suddiga när de längre ner ser rätt bra ut...

2009-07-09 @ 18:02:01
Postat av: Jeanette

Min kamera är ju väldigt krävande av att man sitter still rätt länge för att det ska bli bra. Och att den hålls stilla. Kan vara därför. Mat rör sig ju förhoppningsvis inte. Och Patrik var väldigt duktig på att sitta stilla.

Medan alla andra ändrade pose hela tiden. Sen kan ljuset göra rätt mycket också.

2009-07-10 @ 12:59:19
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0