Höstkänslor

Nu börjar hösten sakta närma sig och kanske är det pga att det trillar ner kataloger som Ellos och H&M i min brevlåda som jag får höstkänslor så här tidigt eller så kanske det också har att göra med att tempraturerna har börjat klättra nedåt och regndagarna har blivit allt fler. Hur som helst så klädde jag mig kanske något optimistiskt i morse när jag gick till jobbet.

Jag är nu tillbaka och jag tänker vägra att bli trampad på och ja kommer att göra mitt bästa och yttersta för att hålla det uppdaterat så ofta som möjligt, om inte här så kan ni gå in på www.interruptedfashion.blogg.se där ja kommer lägga in nästan samma inlägg som detta. Men jag har lite annan inriktining där.

Jag tänkte iaf idag bidra med mina top 5 höst favoriter. Saker som ja redan nu känner att ja kanske inte kan vara utan i höst.





Sen var jag inne på etsy.com och tittade på massa mysiga saker. Det är så mysigt med folk som gör saker själva!
Där var det iaf en tjej som stickat en kaffe hållare som jag älskar och tänkte dela med mig av en söt bild på den.
Hur gosig som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0