Senaste uppdat.


Börjar känna att det kommer bli stressläsning i helgen. (Generation Kill) Lika bara att få den nya bokklubbsboken klar så fort som möjligt. Och det är ju inte riktigt vår kortaste bok heller. Vad är det med dessa tegelstenar?
Nästa gång är det min tur att välja bok och jag har redan kommit fram till vad. Det är en trevlig liten sak på kanske 200 max 300 sidor. Visserligen på engelska den här också, men det får man väl välja själv om man kanske vill läsa den på svenska om de finns en översättning.

Men nu suger det verkligen i fingrarna att få ta saxen när jag kommer hem och klippa av luggen. Ja vet att det inte kommer bli som jag kanske skulle vilja. Men de spelar liksom ingen roll när jag väl har fått för mig något.
Så blir det och sen är jag lite osäker på om jag ska slänga i en till blondering om en vecka eller så eller om ja ska göra toning redan i kväll. Ja vill ju givetvis köra på toningen.. hm.. svårt det där.

Sen blir det väl läsning för resten av kvällen och så ska jag kolla på en av de underbara serierna jag följer. Ja har ju bara tre kanaler så ja har tre saker ja försöker följa. House, Lie to me och Kobra. Sen blir man lätt smått ofrivilligt kultiverad av att bara ha dessa kanaler och inget internet då ja har köpt till mig en jätte söt liten retro radio från clas ohlsson som sällskap till mitt kök. Och jag tror många kan känna igen känslan av när man ligger bekvämt på sängen och tänkte stänga av teven, nyheterna börjar och kontrollen ligger ända borta på v- bordet. Ingen hitt. Då blir det lätt att ja får en dos nyheter inmatat i huvudet ändå. Kan de klassas som våldtäckt för ögonen? Man kan ju i för sig blunda. Men då är de ju öronen. Och hålla för öronen och ögonen på samma gång har ja inte lärt mig ännu.
Ni får gärna slänga in tips om ni har.

Jag har även planer för en om möblering. Förhoppningsvis i helgen. Står verkligen inte ut med det så som ja har det.
Jag behöver få lite ordning och förändring. Har en del planer. Återkommer med ritning. 

Ah, det var en snabb uppdatering. Får se imorn hur håret blev. Får ta en före och efter bild så får ni trycka till.
Och jag vet att ja inte har skrivit något på min nya blogg ännu och jag ber tusen gånger om ursäkt för det. Jag vill, det vill jag verkligen. Men nu utan internet så känns de så svårt att klämma in det. Jag återkommer med när jag drar igång den.
Det här var bara en liten uppdatering eftersom jag vet att ja är extremt kass på att skriva nu förtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0