"Today is the first day of the rest of your life"


Helt plötsligt är jag i akut behov av en lägenhet.

Uppskattat om någon hojtar till om dom hör något om något någonstans.

Jag känner att det kommer att bli en kall vinter och jag har ingen lust att behöva frysa om man säger så.

Kanske även bör nämna att jag bor i stockholm, men närförorter skulle vara ännu coolare och jag är inte allt för kräsen så länge jag kan ta mig från jobbet och dit på under 40min med lokal traffik.


Dagens citat:

Det blir aldrig som man tänkt sig


Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit va jobbigt!

Vad har hänt med din lägenhet i sumpan? Ska han flytta tillbaka eller?

Ska hålla utkik om något dyker upp iaf.

Kram!

2008-10-01 @ 11:02:33
URL: http://yourexloverisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0