Old stuff

Här kommer lite gamla bilder igen och den här gången från i våras har jag för mig. Lånat av min kollega på jobbet.
Det här är från när vi var på Releaseparty på Snotty. Det var trevligt cosy som det alltid är på Snotty.

 
( Lite taskig hållning där på ena bilden kan jag väl hålla med om. Men vad gör man när man blir fotad lite i smyg?)


Lite poser tillsammans på mig och Soffi, det tog fler bilder än man kan tro för att få till bara de här två. Sen blev vi även fotade med tre mobilkameror där de satte den ena telefonen bakom den andra osv. De va lite kul faktiskt. Sen började vi prata lite med dom och då ville de givetvis vara med på bild.

 Ett trevligt litet gäng.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du klippt lugg? Antar att du använde födelsedagspengarna? :)

2008-10-31 @ 11:52:17
URL: http://www.artvsfashion.se
Postat av: Jeanette

Det är gamla bilder. Om man läser texten så står det att det är från början av sommaren. Ja har fortfarande långt jobbigt hår. Funderar dock på att klippa sån lugg igen.

2008-10-31 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0