Boklista

Min boklista i följande ordning:


Flyga Drake

Drakens tänder

Middlesex

The Seacret History

Nästa bokklubbsbok


Jag tror knappast att ja hinner läsa ut allt de här innan nästa bokklubbsbok kommer, med tanke på flytt och allt.


Får nycklar den 15:de. Jag är super happy. Det ska bli så skönt när det här är överstökat.


Jag funderar även på att bjuda in lite kompisar på Efter Julbak hemma hos mig så snart jag har fått lite i ordning.

Tänkte det kunde bli kul. Om ni vill titta förbi det vill säga.



Här är nya frisyren också.

Nu är det flyttstädning som gäller.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste man baka innan man kommer hem till dig då eller? eftersom det är "Efter julbak". eller blir det Efter jul - bak?

Förvirrande.

2008-11-28 @ 18:47:43
Postat av: Jeanette

Jag tänkte givetvis att vi ska baka hemma hos mig. :)

2008-12-01 @ 09:46:30
Postat av: E

Efter jul..?

2008-12-01 @ 13:13:46
Postat av: Jeanette

Jupp. efter jul. Jag ska flytta in helgen innan jul. Sen är de ju jul och nyår och då är ju folk jätte busy förmodar jag, så efter nån gång tänkte jag. Eller annandag jul kanske om någon har tid då. Det är en fredag.

2008-12-01 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0