*ScorpioneN*

I morse tog jag City tidningen på väg till tåget. Ryckte ut nöjesdelen som jag alltid gör och började att läsa serierna. Var av en va Limpan rakt igenom.

Jag gick vidare till Horoskåpet. Min var rätt tråkig så jag fortsatte läsa Skorpionen. Cracked me up!


När jag kom till jobbet så mailade jag ett litet brev till City redaktionen som jag nu väntar på svar från.


Brevet löd;


"Hej,

Jag mailar till er då jag läste horoskåpet i tidningen i morse.
Jag skulle verkligen behöva veta vad ni menar för skorpionen då det står;


"En fest blir en riktig upplevelse. Och är du inte singel har du världens chans att träffa kärleken och den håller i sig. Se framåt."

Med det här undrar jag om ni uppmanar till splittring, sidoglidning eller om detta var en enkel felskrivning.


Jag vorre väldigt tacksam för snabbt svar.


Med vänlig hälsning

Jeanette"


Jag väntar nu på svar. Om detta mail råkar komma fel så hoppas jag att dom anser att det är tillräckligt viktigt för att vidarebefordra till rätt person. Jag önskar att dom sätter det på hög prio så att jag kan få mitt svar på denna gnagande fråga.



Fortsättning kanske följer....



Kommentarer
Postat av: Maya!

http://johanharklamydia.blogspot.com/

2008-05-16 @ 11:46:02
URL: http://johanharklamydia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0