Celsius

Det måste ha varit minusgrader i min lägenhet de senaste kvällarna för jag kom igår på mig med att somna med en varmt stickad tjocktröja på mig, mjukisbyxorna och mina svarta fluffstrumpor. Fryser man om fossingarna så är det okej att sova med strumpor. Brukar ändå sparka av dom under natten.

Jag tror att det skulle vara varmare om balkongdörren inte var i mitt sovrum, men det är inte så att jag har så mycket att välja på just nu.

Jag får helt enkelt be till vädergudarna att det blir varmt snart istället så att jag kan våga sticka fötterna utanför täcket igen.

På fredag och lördag så önskar vi T-shirt väder till Republik borta vid universitetet tack!


Igår kröp jag ihop framför teven, jag hade hyrt film.

Fast istället för att titta på filmen jag hyrt så fastnade jag framför en av mina favorit chickflick filmer som gick på teve.

En underbar dag.

Den ger mig rysningar längs med hela kroppen. Jag älskar den. Och det ända jag kan säga med den här filmen är att förstår man inte detta när man ser den så kommer kan inte förstå det heller.




Men ikväll blir det nog filmen jag hyrde igår. Jag har inte sett "Stekta gröna tomater" och därför tänkte jag se den nu.

Jag har faktiskt en hel lista med filmer som jag måste beta av. Kommentera gärna med förslag om det koms på några.

Jag ska hem och värma tårna i duschen efter jobbet. Jag vet att det ser soligt ut. Men det är inte varmt för det. 20 grader skulle vara alldeles jätte trevligt.


Kommentarer
Postat av: bruden

think of me, i am the bitch !!

2008-05-21 @ 18:32:57
Postat av: Jeanette

Jag fattar inte? Vad hade de med nåt att göra?

2008-05-22 @ 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0