Cookie Trap

Så gårdags kvällen bestod till mesta dels av självömkan i kakätande form.
Då ingen kommer och hälsar på mig för att äta mina kakor (med förbiseende för att jag hade gäster både fredag och lördag förra veckan) som egentligen är till för att bjuda på, så äter jag upp dom själv och nu är jag rädd för att jag ska bli... Jag tänker inte ens säga det. Det känns förnedrande nog som det är.
Jag känner mig som Capten... var det någon mer än jag som såg den tecknade dockhus såpan som visades på MTV med en tillbaka dragen (retiered) Betty Boop i svart vitt som gick upp och ner i vikt som en galning från avsnitt till avsnitt och, var det Captin America?
I af, det var i det avsnittet när han sitter i duschen och äter kakor och gråter som jag kände igen mig i.
"I´ve shamed myself." säger han då när han sitter i duschen och tar ännu en kaka.
Jag tjatar ut det för att ni riktigt ska få bilden ingnuggad i huvudet.
(Google sucks by the way.)
Ät snälla upp mina kakor innan jag ser ut som en fat suit.
Våga Vägra Träna!
Jag har en jätte sund inställning. Vad är det jag hör. Skulle rökning döda? Skulle skinnet på kycklingen vara osunt? Skulle sprit vara dåligt för levern? Så allt det här är dåligt?
Skulle jag njuta lika mycket av det om de var bra för mig?

245561-32


Kommentarer
Postat av: peter

Jag vill ha kaka. :(

Ge mig din kaka och du äger mig.

PS. Våga Vägra Vägran Att Träna.

2008-03-06 @ 19:00:56
Postat av: Jeanette

Lets trade. Ge mig kaffe och du får kakorna.

Jag tränar! Jag går till tåget och upp för trappor när hissar/rulltrappor inte funkar. Jag springer till och med ibland för att hinna med. (Aldrig i onödan dock). Inte sen jag stukade foten när ja sprang till bussen för drygt ett år sen och i protest promenerade med stukad fot hela bussvägen. Under tiden jag gick så insåg jag att ja inte var i mina sinnesfulla bruk. Jag skyller tillfällig sinnesförvirring.

2008-03-07 @ 11:50:21
Postat av: peter

Trade. Its ö diil.

Bra träning det där. Full respekt.
Man kan skylla allt på tillfällig sinnesförvirring. Skulle det inte gå att göra det kan man alltid hävda att allt är föräldrarnas fel.

2008-03-07 @ 14:44:32
Postat av: Jeanette

Det är föräldrarnas fel!

Det är vad min terapeut säger till mig i af.
Efter det att hon ber mig lägga ifrån mig kakorna och termosen.

2008-03-07 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0