Don´t mess with the dress.

"Tanken med det här när ja började skriva blev lite omvänd från vad ja tänkte så om ni envisas med att läsa bör ni börja nedifån. Jag orkar verkligen inte ändra på det nu."


Cate som Bob Dylan i - I´m not there. Som ja bara måste se. Hon måste även gjort en strålande insatts i Elisabeth som ja förmodligen är den enda som verkligen vill se. Den fick dock endast en Oscar. Jag tror jag ska se No contery for old men för att se om den kanske blev lite överskattad. Det känns lite så. Men det beror väl på vad man gillar.
Som Manliga huvudroll så fick Johnny Depp ingen i år heller. Men ja kände personligen att hans skådespelar insatts i Sweeney var lite vag och jag tyckte det var tråkigt att Helena Bonham Carter inte blev nominerad till Supporting åtminstånde.
Jag tror i af att om Depp slutar klä sig som en Hobo på galan så kanske de vågar ha upp honom på scen.

245561-28



Här är de två kvinnliga vinnarna på ytterkanter, för bästa kvinnliga huvudroll och bästa kvinnliga biroll. Själv prickade jag i Cate för båda och hon fick ingen trotts sina grymma filminsattser. Hon har även valt att klä sig efter graviditeten, vilket är lite gulligt ändå på nåt sätt.

245561-25



Sen har vi den coolaste tanten av de alla, Helen Mirren i förra och årets klänningar. Den röda i år var smashing. Go Mirren.

245561-27



Sen har vi Cate som iförd den förmodligen snyggaste klänningen jag sett på en Oscarsgala.

245561-26



Först så har vi här en tillbaka blick till Oscars 2006. Fröken Williams i sin klassiskt vackra out fit, gul klänning, vacker uppsättning och så de röda läppstiftet till de fylliga läpparna. I love it!
Maggie och Selmas var väl mer bara av en kul grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback