Julklapps kris?

Så sitter man här. Dagen innan Julafton. Ingen snö och familjefejden är på högvarv, men skönt nog avlägsen.
Onda åsikter kastas från olika håll och det enda man kan göra är att försöka se hur absurt folk beteer sig och på något sätt avskärma det genom att skratta lite.

Så jag bör just nu. Slå in de Julklappar jag ska ha med mig imorgon.
Ta en Dusch.
Packa upp Kartonger efter flytten in i den nya underbart vackra lägenheten så är det en det kartonger som står och dräller i hörnen. Olyckligtvis så har jag ingen bokhylla och de hyller jag har, har inte blivit uppsatta på väggen ännu.
Jag längtar till att kunna köpa min säng som jag hoppas finns kvar.
Jag bör även Julpynta lite till och måla naglarna när jag kommit ut ur duschen så man känner sig lite om än obehövt ansträngd imorgon då en helt ny form av Julfirande tar sin start.

Jag kommer att vakna relativt tidigt för att åka till Kusinen och äta Julfrukost på andra sidan av stan.
Jag får dock inte upp min kladkammare just nu, så klänningen jag köpt till Jul kanske går oanvänd, vilket gör mig något irriterad.

Sen ska vi vidare till lunch hemma hos Faster och Farbror med kusiner och Guddottern.
Vet inte hur resten utav kvällen kommer att se ut eftersom det är väldigt okänd mark. Men det blir säkert jätte trevligt och massa god mat. Kommer få jätte ont i magen.

Har äntligen fått upp garderoben så jag har kläder imorn. Weeiiii! *ler*


Men nu är det verkligen på tiden att få lite Julklappar inslagna.


Berättar mer om Julklapparna efter Julen och all Drama som utan att ens behöva garantera kommer att uppstå.


GOD JUL

Snart iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0