Mörkret faller

Som ni redan vet så är min badrumslampa trasig. Om ni inte vet detta så hänvisar jag er omedelbart till att läsa Förvirring ala de Fun. Nu! Go!.... Tappa Tappa Tappa!

För er som vet det så ville jag bara denna morgon informera om att det är väldigt svårt att duscha i mörker. Man kan tro att det går lika bra, men icke. Det tar mycket längre tid än vanligt och för er som är medvetna om mina rengöringsrutiner, så kan ni tänka er att detta tog tillräckligt lång tid för att göra mig 30 min... OKEJ! 45 minuter sen till jobbet idag.

Efterlyses. En lång, trevlig karl som kan byta min badrumslampa.
Jag försökte ställa mig på toalettstolen igår, men jag nådde inte upp ändå.
Skaffa en stege tänker ni.
I Most certainly will NOT!


Kommentarer
Postat av: bruden

man måste kunna ta hand om sig själv...

2008-04-17 @ 12:59:41
Postat av: Jeanette

Man måste kunna ta hand om sig själv.... och mig. haHA

2008-04-17 @ 13:27:42
Postat av: peter

Stol? Pall? Stapla böcker?
Var inte så feminin. På med blåstället och lös problemet.

Höhö.

2008-04-17 @ 16:22:47
Postat av: Jeanette

Men jag har höjdskräck och du kom inte med så stabila lösningar.

Hur lång är du?

2008-04-17 @ 16:46:52
Postat av: bruden

jeanette med rätt att vara feminin kanin. jag kan hjälpa dig. höhö.

2008-04-17 @ 19:42:05
Postat av: Jeanette

Jag hoppas du inte tar det på fel sätt. du är jätte söt och jag tycker om dig men jag vill ha en karl som gör det. tyvärr faller du inte in under kategorin så vitt jag vet i af ;)
Kram

2008-04-18 @ 08:53:02
Postat av: bruden

har jag nämt att jag älskar din blogg?

2008-04-18 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0