Offentlig våldtäckt för ögonen.

För första gången beundrar jag T-centralens så kallade "konst" i "mosaik" i mellan gången från tunnelbanan till pendeln, när jag går där på kvällen, på väg hem.

Den påminner snarare drastiskt om toalett kakel som dom låtit en oinspirerad femåring få gå vilt med en tjock pensel och en variation av extremt plana färger.

Jag kan bara hoppas att ingen någonsin faktiskt kommer att lägga märket till detta horribla misstag som egentligen bör få vem som helst att vilja hänga sig i spottkoppen där jag nu tror att dom håller på att planerar ytterligare någon typ av konstnärligt misstag.


Antingen det eller så kanske julpyntet kommer väldigt tidigt i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0