Carma.

Så nu ska jag på med målarbrallorna och det bär snart iväg till färgaffären. Det ska spacklas och målas i vitt rött och brunt. Ska bli intressant och se hur duktig jag är på det. Särskilt när jag ska göra det själv. Jag vågar inte uttrycka mig allt för mycket i mina verbala former som brukar komma ut som kast spya. Jag vill inte att Carma ska kunna jävlas med mig mer än vad de redan har.

Så ja, nu har jag äntligen fått en liten trevlig lägenhet. Det är givetvis fortfarande lite ouppgjorda saker som dröjer sig kvar, men det är förhoppningsvis löst i slutet av nästa vecka.

Något jag ser jätte mycket fram emot är även lördag då jag ska pyssla i lägenheten och städa klart det sista och måla etc. sen på kvällen så ska jag mysa. Kanske inte bara, men jag får mysa. Jag har inte myst med någon på säkert ett år eller så och nu får jag. Det ska bli grymt. * lipar *


Topp fem mänskliga rättigheter:

Sex

Cigg

Mat och öl (övrig dricka)

Sömn

Pengar



Det var allt för den här veckan gott folk. Får väl återkomma med helgens bravader eftersom jag inte delade med mig om sist.

Nu ska jag kila iväg så att jag hinner med allt innan affären stänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0