Solstrålar.

Här om dagen förlorade jag motivationen.
Och när jag säger att jag förlorade den så är det inte som för er flesta som relaterar det till att kanske tappa bort en 20 lapp eller i värsta fall mobiltelefonen. För mig så är det som att tappa hanväskan med nycklar, plånbok och mobiltelefon på fyllan, glömma bort vart jag bor och vakna upp på en parkbänk med baksmällan som är ur denna värld medan jag måste processa all denna information samtidigt som jag hittar mig själv liggandes bredvid en uteliggare som stinker 50 års fylla.

Nu har inget av detta som tur är hänt ännu. Men om det skulle hända så är det vad jag skulle jämföra med att tappa motivationen.


Jag med en lyckat sprucken läpp, bakfull etc.




Kommentarer
Postat av: bruden

Allting är relativt. Jag föraktar folk som får ångest då de bryter en nagel. Då har man inte varit med om mycket.
Snygg bild förresten.. det var jag som tog den :)

2008-05-03 @ 08:39:40
Postat av: jeanette

I know :)

2008-05-04 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0