I Min MusikBubbla

Det är egentligen sjukt hur fascinerande människor... inte är. Hur folk beter sig som djur under stress på morgonen. Folk får säga vad de vill om att stockholmare är dryga otrevliga och asociala och håller sig inom grupperingar. Det är mycket möjligt, men det gäller inte bara Stockholm. Det gäller världen utan att dra alla över en kant.

Jag anser mig berättigad att låsa in mig i min DiscoBubbla på morgonen om jag så känner för det så har jag all rätt.
R e s p e c t. - brukar jag lyssna på en del.

För de flesta är allt bara ett spel.

Inte upp till mig om ni gör det fel.


Jag vet inte vad det är med mig. Ibland fastnar jag i en jobbig rim fas. T.


Där är även fascinerande vad folk ställer utanför mitt grovsopp rum.



Och i morse stod där en rostig säng. Varför kan de inte ställa de i sopprummet istället?

Makes no sense to me.

Ungefär lika lite som att min hiss fortfarande låter som det där jobbiga ljudet från The Ring.

Iiiiii Iiiiiiiiiii Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Fast nu kanske det här snarare tolkas som ljudet från Psyco, fast nej. The Ring är det de låter som. Inte cool. Väldigt creepy faktiskt.

My house is full of secrets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0