Welcome to Zombie town

Ordformulering kommer ganska svår åtkomligt idag då jag förtrycker problem som just nu inte får plats i vardagen.
Om någon orkar ta något jag uttrycker idag personligt så är detta bortom min förståelse då jag lever runt som en zombie på cocktailmix idag på kontoret, och jag längtar med mycket fram till eftermiddagen då jag ska mumsa gott på en delicatoboll i cafeterian.
Igår fick jag för mig något som händer mig ungefär en gång om året, ibland mer ofta, på senaste mer sällan.
Jag gjorde en teckning.
Detta förekommer inte alls längre då jag gav upp hoppet som konstnär strax efter skolan där jag förmodligen var sämst i min klass. Jag är i desperat behov av en pennvässare och en stompf.
Och jag har ingen aning om vart man får tag i en stompf eller om någon ens skulle veta vad jag pratar om, om jag försökte mig på att fråga någon. Jag känner ingen som tecknar.
Men hur som så lyckades jag på något sätt få fram något som påminde om ett ansikte på papper och jag blev rätt nöjd då ja blev klar vid tolv tiden.
När jag krupit ned så surrade tankarna genom huvudet. Runt runt och jag kunde inte greppa om dom tillslut. Jag kände mig förlorad på en omedveten nivå i mitt omedvetna.
Allt var ungefär lika rörigt som det låter.
Jag tror ja ska ge bort min teckning som en tavla. Känner inte att ja bör ha något som visar att jag ibland får för mig att ja kan. Bättre att lämna det åt glömskan.

Mmm, snart fika. Mums mums.


245561-35


Kommentarer
Postat av: peter

...och att få se denna teckning är helt uteslutet, i presume? Scanner finnes ej och övriga ursäkter av denna klass. Silence, you KILL me?

Efter att först konstaterat att "stompf" vore ett ganska trevligt bandnamn googlades det och nu har jag en liten uppfattning om vad det är för något. Tack!

2008-03-12 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0