Time Out.

Det verkar vara Time out på det mesta just nu. Vilket inte alls passar mig särskillt bra då jag för en gångs skulle känner mig över mitt engagemang i socialt behov. *prfh*

Okej, så vad som hände idag var att jag fick tillbaka en telefon från service verkstaden där jag hade skrivit i kommentarfältet som fel på den:
Den skrammlar liksom om man skakar på den.

Vet inte hur bra det låter. Men jag fick tillbaka den nu och den ser jätte bra ut. Har en teori på att dom bara bytte ut den helt. Den skrammlar inte längre heller.

Fråga. Kan nån komma och städa åt mig?
Jag tog mig så långt som att boka ny tvätt tid och diska.
Duktig *Klappa på huvet*
Nu ska jag gå hem och äta upp alla mina kakor och ingå tunnelseende som om det aldrig hade varit stökigt någonsin.

Dagens motto: Det är en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0