Datakrångel.

Som om detta problem någonsin upphör. NEJ!
Alltid har jag problem med datorn. Dom hatar mig, de är bara att acceptera och gå vidare. Då jag ändå känner mig duktig för att det finns människor som vägrar att lära sig och jag ändå tycker att jag har kommit ganska långt i att förstå mig på dessa underliga väsen som vi var tvugna att utveckla för överlevnad eller något i stil med det.
Någonstans gick något väldigt fel. Någonstans så vill dom inte längre lyda. Jag tar detta helt och hållet personligt då jag upptäkt att jag är en av få som har detta problem.

Så fick jag ju önskemål angående försök till konstnärsådran som jag pratade om sist och scanner upphittades.





Ett av mina bättre försök men inte de bästa direkt. Till mitt försvar så var det mörkt och ja va irrig på kaffe och kakor. Så ja tog nåt modemagasin och transformerade en av deras bilder till blyetch. Japp så stavas det.

Okej, det här är det sista av min värdighet. Så nu går ja ner till puben och super mig full för helgen. Och imorgon blir det ett nytt försök till att ignorera behov av städning.

Kommentarer
Postat av: peter

Kaffe/kaka-hög i all ära. Du lär ju teckna bättre än genomsnittet.

Hoppas du inte är alltför bakfull.

2008-03-15 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0