Shopping addiction

Okej, så jag har ett stort shopping problem. Inte nödvändigtvis längre för att jag spenderar pengar på fel saker, utan snarare att sakerna jag spenderar pengar på inte längre får plats.
Det börjar bli för mycket helt enkelt.
Så jag köpte nya byxor, klänning, skor, prylar, underkläder (som om jag inte hade nog) tröjor, termos etc annat som kom i min väg.
De jag skulle vilja fokusera dagens inlägg på är min ny inköpta termos. Är det överskattat eller vad?
Den läcker ju.
De e ju inte som om ja kan lägga ner den i väskan och lita på den hela vägen till jobbet. Tippar jag på den så rinner det efter ett tag, vänder jag den upp och ned så... I don´t even wanna go there.
Den är jätte fin och håller mitt kaffe varmare en stund, men jag vill gärna behålla kaffet i termosen om jag tippar på den.
Finns det något ställe där man bör köpa sin termos? Där tillverkaren känner att insidan är lika viktig som utsidan och att försegling är en nödvändighet. Annars skulle ja ju kunna springa runt med min suckiga mugg från McDonalds.


Imorgon är en annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0