Jag kan flyga, jag är inte rädd

Ingen sömn. Jag behöver sömn. Här sitter jag på jobbet till slut. Jag är mycket imponerad över mig själv.
Jag har lite fobi för kraftig vind (i mina ögon, storm). Det kan ha börjat redan som liten då jag gick med mamma i handen (väldigt liten alltså) över bron i gamla Flempan och så kommer det en kraftig vind puts som får mig att lyfta från marken. Som tur var höll jag ju mamsen i handen. På senare eftertanke så kanske det här betyder att jag har övernaturliga krafter som aldrig fick utvecklas ordentligt. Jag kanske kan flyga.
Det vore dock den sämsta förmågan att ge mig då jag är höjdrädd.

Så lite längre bort så var det vilket fall som helst en gammal dam som blåste omkull.
Det måste ha varit att det bara blåste väldigt kraftigt.
Nu tror jag i för sig att jag hamnade på ett rejält sidospår.

Tillbaka till förträngande av barndom.

Jag hade i af väldigt svårt att komma upp till jobbet eftersom jag hade lindat foten för hårt i går kväll och vaknade mitt i natten av smärta och det ville inte försvinna. Så jag tog en lugn morgon för mig själv med kaffe och macka och tittade på Kanal lokal där dom visade Brolle Jr. Där fick jag även reda på att han inte ska uttalas som BrålleJr. Utan verkligen Brolle.

Vad har jag mer att dela med mig av denna Fredagsmorgon? (Jag tror att tevemornar med ett radioprogram verkligen kan sätta spår för det resterande av dagen.)
Jo, här har vi något alldeles extra att bli upplyst om. Att nu finns det en lösning om man har lätt att fastna på toaletten. Eller kanske vill framstå som att du är bra på att sjunga i duschen.

245561-20



Personligen så ser jag det som en fara för allmänheten. Finns det något farligare ställe att dansa på än i duschen? Jag tror inte att det här blir en av mina nya leksaker. Men för er som har badkar hemma så kan jag tänka mig att det här blir en hitt då man kan slappna av i badet, med lite ljus och schyst musik.
Jag tror inte att ja skulle våga röra någons iPod i badrumet om jag såg något sånt här hemma hos någon jag känner. Hur vet man att de är cleen liksom?
Känns inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0