Is it better to burn out than fade away?

Jag kan inte hjälpa annat än att känna mig lite deppig på senaste.
Jag känner väl bara att de e tråkigt att sitta ensam i min lägenhet och ingen som kommer och hälsar på mig, vilket ger mig noll motivation till att städa vilket gör att jag bara mår dåligt i röra.
Vilket är betydligt mer ansträngande än att må dåligt i ingen röra.
Jag kommer försent till jobbet nästan varje morgon vilket gör att jag får ångest över att gå till jobbet vilket gör att ja kommer ännu mer sent.

Allt är som onda cirklar utan avfarter. Jag behöver hitta lite avfarter, eller göra en U sväng.


245561-23


Kommentarer
Postat av: peter

:(

Portishead? Repeat?

2008-02-28 @ 15:05:21
Postat av: Jeanette

Very much so.

2008-02-28 @ 15:49:08
Postat av: peter

Ja till Portishead. Ja till avfarter.

2008-02-28 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0