Det är nåt som inte stämmer

Okej, så jag beställde in en film. Genom en videobutik då dom sa sig kunna få tag i den åt mig. Och eftersom jag jagat efter den här filmen under en tid nu så skuttade jag mig glatt dit så fort mailet droppat in om att dom skulle ha fått in den.

245561-29

Jag hämtade ut den och ungefär en vecka eller två senare fick jag ett mail igen om att filmen jag beställt kommit in och att jag kunde hämta ut den nu och att den skulle ligga under reservation i 7 dagar. Idag fick jag åter igen detta mail från samma video butik om samma film. Där det fortfarande står att den kommer att ligga där i 7 dagar. Det här var den 14:de Februari jag hämtade ut den.
Antingen så terroriserar dom mig för att se hur långt de kan gå innan jag brister eller så är dom väldigt glömska (guldfisk i rund skål) eller så kanske deras mailutskick har hamnat på repeat. Jag vet inte vad deras problem är, men om jag får ett till mail så kommer jag gå ner dit personligen och ta mig ett snack med dem.

245561-30

Veckans tre filmer jag skulle sett som jag inte har sett var:

Alien
Big Lebowski
Trainspotting

Veckans tre filmer jag sett istället som jag tydligen missat.
(De va billigare än att hyra då de gick på tv.)

Sense and sensibility (hade den liggandes hemma)
Taxi
The Cell

Tidigare nämnda filmer får bli att se eventuellt nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är nåt som är GALET, ska det va ;P

2008-05-14 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0