Alla hjärtans dag you say.

"Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead." Sa tydligen Oscar Wild.
I min uppfattning så om detta stämmer så har jag ett ganska ruttet liv.

Nog för att jag kanske har varit lite bitter på senaste tiden, men det är väl ingen som påverkas av om man bara umgås med sig själv, eller?
Önskar dock att det fans något annat sätt att lösa min horibla jobb situation på något annat sätt än att förbli var jag är.
Just nu skulle jag ge mycket för att kunna förbättra den på något sätt. Och inte har jag något annat än mig själv som muntrar upp detta hål jag har hamnat i. Ja vet, jag har blivit ganska egocentrisk på senaste tiden. Men jag tror att det till viss del är en fas som jag måste genomgå. Jag behöver dock lite mer lugn och ro i mitt liv så att jag kan göra annat och orka träffa folk lite mer igen. Nu har ja hamnat i ett konstigt glapp av nått slag.

Kvällens höjdpunkt: Jag har beställt Dr. Strangelove på köpfilm och den har kommit in nu, så den ska jag se ikväll. Kanske kan muntra upp en dag som denna lite iaf eftersom jag inte har någon att dela detta helvete med.
And people see it as a bad thing. I like my hell nowadays. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0