Ho Ho Ho

Jag ska tillägna det här inlägget till hur mycket jag avskyr Julen.


Jag avskyr inte Julen för att det är mörkt och grått och slaskigt även om det kan vara lite jobbigt.

Jag avskyr heller inte Julen för all julklappsrush och eventuell jobbig snö, som även den är rätt jobbig.

I år blir det nämligen ingen Jul på Julafton. Inte mycket i af.

Mina planer var att ha en lugn och trevlig Julafton tillsammans med mina kusiner utan tjafs och bråk. Men efter hot mot min Farbror från The Don så blir det inte så.

Jag kommer heller inte att fira Julen hos henne, efter sånt beteende får man verkligen stå sitt kast.

Jag antar att min Jul kommer att se ut något som sådan.

Jag kommer på morgonen att åka till ena kusinen och äta frukost och sen kommer jag att åka hem. Senare kommer jag att åka hem till Mamsen, fika och dricka en folköl. Sen kommer jag åka hem och gråta över att jag inte har någon familj. Eller att jag inte får fira Julafton med vad jag kallar min familj.

Jag ville verkligen undvika att behöva åka kors och tvärs över stan för att ta mig någonstans, men det verkar vara oundvikligt. Det känns precis som när jag var nio fast nu har jag inga som sliter och drar i mig. Jag känner mig mest oönskad.

På Juldagen är det väl tänkt att jag ska komma över till kusinerna då istället som kompensation för att det inte blir något Julfirande. Men det är inte samma sak.

Jag känner mig verkligen helt värdelös som lyckades sabba hela Julafton värre än värst i år. Och allt är verkligen mitt eget fel och jag är den ända som verkar bli drabbad eller bry mig om det. Bortsett för att The Don är lite tjurig för att jag inte kommer fira Julafton där förstås.


Läkaren har även höjt min dos av medicin. Hoppas det hjälper nåt för jag vet inte vad.

Jag hatar folk som går runt och ser lyckliga ut just nu för jag vet att dom kommer ha en helt strålandes underbar Jul.

Jag hinner inte ens med något Julbak innan jul pga flytt som bara råkar infinna sig veckan innan Jul. Stressigt värre.


Kan någon bara rädda mig från denna miserabla värld. Lägg in mig omgående istället så jag slipper känna mig så ensam. Jag tror det är dags för en cigg nu. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0