You´ve got Mail.

Macro börjar krångla med error meddelanden och jag vänder mig till Dysan för en lite mer proffitionell åsikt.
Han bad mig stänga av alla och meddela när detta var klart. Här är mailkonversationen.

Jejje:

Nu är alla avstängda

Dysan:

PUSS!!!!

Jejje:

Hihi*

Senare

Dysan:

Nu kan du dra igång Megasmisk igen :)

Jejje:

Okej. Men jag återkommer igen om den skulle vara dirty.


Senare

Jejje:

Macrot har varit dirty igen med ett sånt där error meddelande. Hur görs? Nu har jag stoppat just den.

Dysan:

Smacka upp han i brygga sedan för du in termometern tills du noterar 40 grader sedan ordinerar du 2 veckors vila :D

Jejje:

Om jag får motstånd då? Får jag ta till laxering för att få ut skiten då?

Dysan:

Motstånd gör bara det hela ännu roligare då man äntligen får bruka en hel del våld...

Skämt å sido så låt den vara avstängd och kör på de andra så länge

Jejje:

Okej. Jag ska göra det doktorn.
Men lavemang känns på nåt sätt okej att ge om det gäller en liten macro burk. Inte alls lika äckligt liksom.
Jag har en hammare och jag kommer att använda den, om han attakerar går jag till försvar.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: bruden

megasmisk fegamisc degaslisk... whoo its finally friday

2008-04-04 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0