Muren

Okej.
Imorse vaknade jag upp i kallsvett och tårar. Värre dröm har jag aldrig haft. Det ända jobbigare att vakna upp med är panikångest och andningssvårigheter.

Det påstås att man bearbetar saker och utvecklas när man drömmer mardrömmar. Ganska häftigt men det var inte det här.

Jag föredrar att hålla mig till orealistiska och övernaturliga mardrömmar. Det känns på nåt sätt lite lättare att koppla bort sen när man vaknar på morgonen.


Snart ska jag iväg från jobbet och sätta mig på ett café i Gamla Stan. Men först så vill jag bjuda på lite konst som jag hoppas kommer att komma upp på våran hemsida så småningom, tillsammans med lite annat. Kika gärna in. Står länkat under "WorkingProgress" Vi har inget upplagt ännu.


Trevlig helg. Ching!





image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0